JUŻ DZIŚ ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE 796 946 277

Szukaj

  • 0

Każda marka ma swoją rozmiarówkę

Małgorzata, 28 wrzesień 2020
Każda marka ma swoją rozmiarówkę

Czy wiesz co to: vanity sizing??
 

To inflacja rozmiaru czyli sposób dopasowania go do najczęściej kupującej grupy klientów danego sklepu. To zjawisko zostało udokumentowane w USA i UK. Próżność rozmiaru polega na tym, że ciągle kupujemy ten, który jest nieadekwatny do rzeczywistych wymiarów naszego ciała! Tak! Niestety często takie zabiegi kończą się frustracją wśród tych, którzy chcą kupić np. spodnie, a rozmiary w każdym sklepie znaczą coś innego.


Czyli jaki rzeczywiście nosisz rozmiar?

Rozmiar jest po prostu “twój”. Niestety nie da się tego określić inaczej. Te zawirowania w rozmiarówce zaserwowały nam sieciówki. Efekt miał być taki by leczyć nasze kompleksy i zwiększać sprzedaż marki. Tylko, że problem nadal jest dosyć poważny bo coś na siebie trzeba założyć.

Dobra rada: Nie sugeruj się: M L XL XXL lub OVERSIZE

Mierząc ciuchy w sklepie, nie zastawiaj się nad rozmiarem. Do przymierzalni weź ze sobą kilka ubrań, najlepiej w innym kolorze. I koniecznie przymierz, bo jeżeli masz dylemat i nie wiesz na co wybrać to może się okazać, że inny kolor lub print może delikatnie różnić się odszyciem.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów